Terms and Conditions

O službě


1) O co v Pack me jde a jak to funguje?

2) Jak vyplnit formulář?

3) Platby

4) Odesílání a příjem balíčků

5) Jak nakládáme s vašimi údaji

6) Kupní smlouva


1. O co v Pack me jde a jak to funguje?

Souhrn nápadu o poznávání druhých přes posílání balíčků najdete zde: www.packme.cz/proc

Ve skutečnosti si objednáte ,,balíček." Buďto přes vyplněný formulář na úvodní stránce www.packme.cz/home a následnou platbou přes odkaz pod formulářem nebo přes objednání ,,balíčku" v záložce ,,poslat balíček" www.packme.cz/poslat-balicek. Pošlete tak balíček někomu náhodnému, kdo stejně jako vy objednal poslání balíčku. Podle Vámi zadaných parametrů najdeme pro Vás adresáta a stejně tak pro balíček někoho jiného budete ideálním adresát Vy. Nemůžeme zaručit, kolikrát Vám přijde náhodný balíček. Snažíme se, aby byly balíčky podle kritérií doručovány co možná nejpestřeji. V našem seznamu adresátů budete po dobu jednoho roku nebo nám kdykoliv napište, že si už nepřejete žádné balíčky dostávat a my Vás z našeho seznamu vyřadíme.

Nikomu neposkytujeme Vaše údaje. Odesílatel balíčku dostane jen kód pro odeslání zásilky, který předá obsluze Balíkovny.

Po tom, co adresát balíček obdrží, má dvě možnosti. Obsah balíčku se adresátovi líbí, zaujme ho, je zajímavý. Rozhodne se na balíček reagovat. Pak tedy na www.packme.cz/home nebo na www.packme.cz/poslat-balicek vyplní formulář a uvede číslo balíčku, který ho zaujal, ve formátu NB123456789X a tím od nás dostane kód, který balíček odešle stejnému člověku, který první balíček poslal. Druhá možnost je, že se balíček nelíbí a odpovídat nechce. Pak se nebude dít nic.

2. Jak vyplnit formulář?

Na www.packme.cz/home je k vyplnění přehledný formulář, díky němuž snadno vyplníte údaje o Vás i o adresátovi, kterého si vybíráte. Máte na výběr zaškrtnout i několik variant, např. kraj Vysočina i Praha, věk adresáta 35-45 a 45-55 apod. Pokud máte zájem poslat více balíčků, je zapotřebí vyplnit nový formulář ke každému balíčku.  Formulář odešlete a pak, prosím, nezapomeňte setrvat na stránce a ještě odeslat platbu, kde jen vyplníte počet balíčků. Sami si spárujeme platbu i formulář a pošleme Vám potvrzení a následně i kódy na balíčky.

Druhou možností je vyplnit údaje přímo u produktu na www.packme.cz/poslat-balicek, kde je ale možný výběr vždy je z jedné varianty. Produkt se vloží do košíku a tam už zaplatíte jak jste zvyklí.

Prosím, mějte na paměti, že nejdůležitější údaj je vždy adresa Vaší Balíkovny!

Pokud reagujete na balíček, který Vám byl poslán, zadejte vždy do příslušného políčka i sledovací číslo zásilky, na kterou odpovídáte! Číslo zásilky je vždy čitelně uvedeno na štítku balíčku.

3. Platby

Pokud vyplníte formulář na úvodní stránce www.packme.cz/home, po odeslání formuláře ještě klikněte na tlačítko pro platbu. Budete přesměrováni na platební bránu PayPal, kde můžete platit přímo přes účet PayPal nebo bez registrace platební kartou. K nám se žádné Vaše platební údaje nedostanou a platby jsou bezpečné. Po zaplacení Vám na e-mail přijde faktura nebo povrzení platby přímo od PayPal. My Vám do deseti dnů od zaplacení pošleme kódy pro odeslání Vašich balíčků přes Balíkovnu.

Jestliže budete objednávat službu přímo na stránce produktu www.packme.cz/poslat-balicek, budete mít při platbě možnost výběru mezi bránou PayPal a dobírkou. Při dobírce Vám po odeslání objednávky přijde e-mail s platebními údaji a následným potvrzením, až bude platba připsána na náš účet. Do deseti dnů od přijetí platby pošleme na Váš e-mail kódy pro odeslání Vašich balíčků přes Balíkovnu.

4. Odesílání a příjem balíčků

Odesílám balíček:

Po tom, co jste zaplatily a my vám potvrdili příjem platby, můžete začít připravovat balíček. Do deseti dnů po potvrzení připsání platby na náš účet vám na vaši e-mailovou adresu zašleme kódy pro odeslání vašich balíčků přes Balíkovnu. Pokud jsme zvolili více balíčků s různými variantami, přijde Vám do e-mailu přehledný výpis kódů s parametry, např.:

Kód 65gt4e76 - žena, Vysočina, 25-35 let

Kód 675dg4r5T - žena, Praha, 35-45 let

Na Vás je předat kódy s balíčky obsluze Balíkovny.

Balíček se zasílá Balíkovnou.Maximální velikost balíčku je 50x50x50cm.Minimální velikot balíčku je 15 x 10,5 cm. Maximální váha balíčku je 15kg.

Pak už nezbývá nic než vyčkávat na balíčky, které přijdou pro vás.

Pokud i po desetidenní lhůtě nebudeme znát adresáta pro vaši zásilku, e-mailem vám tuto skutečnost oznámíme. Budete-li si přát ještě dalších deset dní počkat, pokusíme se najít vhodného adresáta. Pokud čekat déle chtít nebudete, vrátíme Vám peníze za všechny balíčky, kterých se tato skutečnost dotýká. Pokud ani po prodloužené lhůtě neobdržíte kódy pro odeslání balíčku, budeme Vás kontaktovat a platbu vám vrátíme.

Přijímám balíček:

Na vaši e-mailovou adresu vám přijde upozornění, že Vám přijde zásilka do Balíkovny. Oba údaje jsou z formulářů, které jste vyplnili na našich stránkách.

Doba k vyzvednutí zásilky v Balíkovně je 7 kalendářních dní. K vyzvednutí je zapotřebí pouze kód pro vyzvednutí balíčku. Kód je přenosný, zásilku pro vás může vyzvednout kdokoliv, komu kód sdělíte.

(Dále platí stejné podmínky v případě prodlení služby jako v předchozím případě.)

Reaguji a balíček:

Přišel vám balíček, zaujal vás a chcete na něj reagovat. Vyplňte formulář na www.packme.cz/home nebo objednejte přímo službu na www.packme.cz/poslat-balicek a do příslušné kolonky zadejte číslo balíčku. Je uvedeno zřetelně na štítku dopravce (ve tvaru NB123456789X). Po připsání platby za balíček na náš účet Vám pošleme kód pro odeslání balíčku do Balíkovny, kterou uvedl jako výdejní místo Váš adresát.

(Dále platí stejné podmínky v případě prodlení služby jako v prvním případě.)


Za obsah zásilek nezodpovídáme. Stejně tak nemůžeme zaručit, že na vámi odeslaný balíček adresát zareaguje.


Co dělat, když...

Nestihnu si pro balíček do Balíkovny dojít?

Pokud balíček není určený přímo pro vás, zásilka bude přeposlána dalšímu adresátovi podle zadaných kriterií odesílatele.

Pakliže je zásilka určená přímo vám (viz. výše), kontaktujeme Vás a navrhneme Vám opětovné zaslání. Pokud si balíček znovu nevyzvednete, bude odeslán zpátky k odesílateli.

Kód k vyzvednutí je přenosný a můžete pověřit vyzvednutím balíčku někoho vám blízkého.

Mohu si nechat zasílat balíčky do AlzaBoxů, Box OX Pointů a Penguin Boxů?

Zasílat balíčky do Boxů lze, ale doba k vyzvednutí je 2 pracovní dny. Je třeba s tím počítat. Doporučujeme vybrat si Balíkovnu. Odesílat balíčky z Boxů možné není.

5. Jak nakládáme s vašimi údaji

Nikomu neposkytujeme žádné Vaše osobní údaje (jméno, příjmení, adresa, kontakt). V každém formuláři sdělujeme, že v naší evidenci aktivních zákazníků - tedy mezi možnými adresáty, jste rok od posledního Vámi odeslaného balíčku přes naši službu. Pokud službu stornujete ještě před tím, než vám odešleme kód pro odeslání, nepočítá se tato objednávka k evidenci aktivních zákazníků.

6. Kupní smlouva


UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

E-shop www.packme.cz obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží. Ceny jsou platné takové, jak je uvedeno na stránka e-shopu. Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

Internetový obchod obsahuje také informace o ceně produktů a o způsobu a času dodání zboží.

Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář na e-shopu www.packme.cz. Objednávkový formulář obsahuje informace o objednávaném produktu a způsobu úhrady kupní ceny služby.

Objednávku odešle zákazník prodávajícímu přes formulář na stránce e-shopu www.packme.cz/home přes tlačítko ,,Odeslat formulář" nebo přes přímou objednávku produktu na stránce e-shopu www.packme.cz/poslat-balicek kliknutím na tlačíko ,,Přidat do košíku" a následným kliknutím v košíku na ,,Zaplatit objednávku." Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou do 24 hodin, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce.

Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky,  jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Cenu zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
a) bankovním převodem z údajů na dokumentu při potvrzování objednávky od prodávajícího - doručeném na e-mailovou adresu kupujícího
c) platební kartou přes platební bránu PayPal

d) proklikem přes platební bránu PayPal a následným přesměrováním na účet PayPal

Službu není možné uhradit dobírkou. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.

Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.


ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Kupující bere na vědomí, že nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce poté, co bylo započato s plněním (tzn. pokud kupující již obdržel kód pro odeslání produktu) a kupující byl poučen, že tím právo odstoupit od smlouvy zaniká.

 Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno dokud je zrušení služby možné, tedy dokud kupující neobdrží kód pro odeslání produktu. Kupující napíše na e-mailovou adresu prodávajícího (info@packme.cz) jednoduché storno objednávky, ve kterém uvede variabilní symbol nebo referenční číslo objednávky.

V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší.

V případě odstoupení od kupní smlouvy dle obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal.


PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Prodávající nezaručuje vyzvednutí odeslaného balíčku kupujícím, stejně nezaručuje ani kolik náhodných balíčků přijde kupujícímu, který je v naší evidenci potenciálních zákazníků. Prodávající nezaručuje, že na jím objednané a odeslané balíčky budou adresáti odpovídat odesláním balíčku kupujícímu.

V evidenci potenciálních adresátů je kupující 1 rok od posledního jím poslaného balíčku.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).


DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

Kupující nenabývá vlastnictví k produktu zaplacením celé kupní ceny služby vzhledem k povaze služby.

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu prodávajícího. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou prodávajícím stanovena.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Kupující se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Osobní údaje kupujícího jsou předmětem ochrany podle platných právních předpisů, zejména dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES.

Správcem osobních údajů je prodávající.

Osobní údaje kupujícího jsou zpracovávány pro následující účely:

Realizace nákupu zboží v internetovém obchodě prodávajícího a plnění kupní smlouvy. Pro tyto účely zpracovává prodávající osobní údaje v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mailová adresa, adresní údaje pro doručení produktu a dále informace vztahující se k předmětu kupní smlouvy (např. identifikace zboží, způsob jeho úhrady apod.). Právním titulem pro zpracování osobních údajů je splnění smlouvy. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, bez jejich poskytnutí však nelze nákup realizovat;

Plnění povinností vyplývajících z právních předpisů, zejména občanského zákoníku, zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví ve znění pozdějších předpisů. Pro tyto účely zpracovává prodávající osobní údaje zejména v rozsahu identifikačních a kontaktních údajů a údajů o kupních smlouvách. Právním titulem pro zpracování osobních údajů je splnění právní povinnosti;

oprávněné zájmy prodávajícího spočívají v určení, výkonu nebo obhajobě právních nároků prodávajícího a v zařazení kupujícího do evidence zákazníků prodávajícího. Pro tyto účely jsou osobní údaje zpracovávány v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo, adresní údaje pro doručení zboží a dále informace vztahující se k předmětu kupní smlouvy (např. identifikace zboží, způsob jeho úhrady, apod.) a údaje z komunikace mezi prodávajícím a kupujícím. Právním titulem pro zpracování osobních údajů je oprávněný zájem prodávajícího. Pokud kupující se zpracováním svých osobních údajů za uvedeným účelem nesouhlasí, má právo proti tomu podat námitku;

oprávněné zájmy prodávajícího spočívající v přímém marketingu a ověřování spokojenosti kupujícího s poskytnutou službou/reklamací (zasílání obchodních sdělení). V této souvislosti je prodávající oprávněn rovněž sbírat a segmentovat také údaje o historii kupujícím využívaných služeb (tzv. transakční historie). Pro tyto účely jsou osobní údaje zpracovávány v rozsahu identifikačních, adresních a kontaktních údajů a dále údajů o transakční historii a údajů z případné komunikace mezi prodávajícím a kupujícím. Právním titulem pro zpracování osobních údajů je oprávněný zájem prodávajícího. Pokud kupující se zpracováním svých osobních údajů za uvedeným účelem nesouhlasí, má právo proti tomu podat námitku.

Prodávající osobní údaje zpracovává po dobu plnění kupní smlouvy a dále po dobu, po kterou může být uplatněno jakékoli právo související s poskytnutým plněním dle kupní smlouvy; případně po dobu delší, je-li to v daném případě požadováno či odůvodněno právními předpisy.

V případech stanovených zákonem, či v případech, kdy se jedná o ochranu oprávněných zájmů prodávajícího, je prodávající oprávněn předat osobní údaje orgánům státní správy, soudům, orgánům činným v trestním řízení apod. Prodávající dále odpovídá za zpracovatele osobních údajů, které využije za účelem zpracování osobních údajů předaných prodávajícímu na základě kupní smlouvy. 

Kupující má za podmínek stanovených v GDPR právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu nebo výmaz, popřípadě na omezení jejich zpracování, jakož i právo na přenositelnost osobních údajů. Kupující má rovněž právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů pro účely oprávněných zájmů prodávajícího, včetně přímého marketingu; v případě, že nebudou dány závažné oprávněné důvody pro zpracování osobních údajů, které převažují nad zájmy nebo právy a svobodami kupujícího, nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků, ukončí prodávající na základě námitky kupujícího zpracování osobních údajů pro tyto účely.

Způsob, jakým může kupující výše uvedená práva uplatnit, jakož i další informace o zpracování osobních údajů, zejména o pověřenci pro ochranu osobních údajů a dozorovém orgánu pro zasílání stížností, jsou k dispozici na webových stránkách prodávajícího.

DORUČOVÁNÍ

Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

Kontaktní údaje prodávajícího: Marie Polanová, IČO 08956022, Tis 19, Janov, 54901, e-mailova adresa: info@packme.cz